Kranked 2: Trails from the Crypt Se Norske Filmer På Nett


Kranked 2: Trails from the Crypt, Film lykkes som et fascinerende stykke kino takket være en rik historie full av vendinger som du ikke ser kommer, utmerket kamera arbeid, flott direksjon, utmerket kostyme design, og uforglemmelige forestillinger av ensemble cast. Jeg vil ikke avsløre hva historien handler om så det er noe du må se for deg selv, men ta mitt ord for det, det er verdt en klokke.

Hvis du elsker gode gammeldags actioneventyrfilmer, Dette er en som du må se.

Etter mange måneder med å lese om denne filmen, ser bilder fra filmen, og andre ulike oppgaver som involverer min alvorlig behov for å se denne filmen, Jeg fikk endelig en kopi av den. Spillknappen ble presset, lysene var av, og jeg var klar til å se. Selv åpningsscenen forlot meg i ærefrykt på grunn av de vakre detaljene som ble lagt inn i hvert stykke av denne filmen. Helt forbløffende.

Til slutt, kombinasjonen av intense følelser, dyp erotikk og en intelligent historie i en film som involverer fremragende skuespillere og skuespillerinner og regissert av en av verdens beste regissører, gjør dette til en av de aller beste tidsdramaene som noensinne er laget i kinohistorien. Ikke bare sjangeren vil elske denne filmen, men alle voksne med ekte interesse for kino bør se på dette moderne mesterverket.

Kranked 2: Trails from the Crypt 1999 Nettfilm.


En ting må tas opp, filmen er ganske eksplisitt. De føler seg aldri ute og de er ikke der bare for det. Forholdet mellom tegnene og den fysiske presentasjonen av den er integrert i filmen. Det er en film om lidenskap, misbruk, sjalusi, svik og bedrageri, men mest av alt, det er en atypisk kjærlighetshistorie, som vil gjøre en kjærlighet og hat hovedpersonene samtidig. Det er original og dristig kunstverk som vil feste med seere lenge etter at den er ferdig.


  • Video type : DAT,amv,MPEG-1,MXF,f4p,.mp2.
  • Selskapet :
  • År : 1999.
  • Budsjett :
  • Vote :
  • Format : 1080p-720p-1080i BRRip 1920×1080-1280×720-1440×1080 .
  • Oversettelse : Norwegian, FR, DE, EN, NL, CQ, FN, VR, DL, SG, IS, TA, JM, IF.
  • Videoformat : 540 MegaByte.
  • Språk : English - Norwegian
  • Lengde : 2h 53 min.
  • Tags : stream
  • Visning : 7657
  • Last Ned : 4322
  • IMDB Rating : 6.9/10 (64172 votes).
  • Antall Stemmer:


  • Jeg kan ikke huske sist gang jeg så en film som helt tørket meg inn i plottet. Tiden fløy nettopp av, og når det var gjort jeg bare satt der i ærefrykt. Måten denne filmen skildrer menneskelig degenerering, grådighet, medfølelse og kjærlighet er bare mindbogglingly geni.

    Dette minnet meg på hvor gode filmer kan være. No nonsense, stikker en ren rå historie å fortelle.

    Kranked 2: Trails from the Crypt Film Nedlasting


    Castingen av filmen er perfekt. Den melodramatiske forestillinger er perfekt. Kinematografi, produksjon design og resultatet er perfekt. Retningen er perfekt. Hver ramme, hver bevegelse av kameraet, hver forestilling føles perfekt kalibrert for maksimal effekt.

    Kommentarer

    Populære innlegg fra denne bloggen

    Oasis Se Norske Filmer Online

    Angel Exit Film På Nett

    Lupin the Third vs. Detective Conan Filmer Gratis på Nett