I Know You Know Gratis Nedlasting Av Film


I Know You Know, Film lykkes som et fascinerende stykke kino takket være en rik historie full av vendinger som du ikke ser kommer, utmerket kamera arbeid, suveren regi, utmerket kostyme design, og uforglemmelige opptredener av sin ensemble cast. Jeg vil ikke avsløre hva historien handler om så det er noe du må se for deg selv, men ta mitt ord for det, det er verdt en klokke.

Hvis du elsker gode gammeldags actioneventyrfilmer, Dette er en som du må se.

Etter mange måneder med å lese om denne filmen, visning av bilder fra filmen, og andre ulike oppgaver som involverer min alvorlig behov for å se denne filmen, Jeg fikk endelig en kopi av den. Stykket knappen ble trykket, lysene var slått av, og jeg var klar til å se. Selv åpningsscenen forlot meg i ærefrykt på grunn av de vakre detaljene som ble lagt inn i hvert stykke av denne filmen. Helt utrolig.

Til slutt, kombinasjonen av intense følelser, dyp erotikk og en intelligent historie i en film som involverer fremragende skuespillere og skuespillerinner og regissert av en av verdens beste regissører, gjør dette til en av de aller beste tidsdramaene som noensinne er laget i kinohistorien. Ikke bare sjanger fans vil elske denne filmen, men noen voksne med en genuin interesse for kino bør se denne moderne mesterverk.

I Know You Know 2009 Se Norske Filmer På Nett Gratis.


En ting må tas opp, filmen er ganske eksplisitt. De har aldri føle seg ut av sted, og de er ikke der bare for moro skyld. Forholdet mellom tegnene og den fysiske presentasjonen av den er integrert i filmen. Det er en film om lidenskap, misbruk, sjalusi, svik og bedrageri, men mest av alt, det er en atypisk kjærlighetshistorie, som vil gjøre en kjærlighet og hate hovedpersonene på samme tid. Det er original og dristig kunstverk som vil feste med seere lenge etter at den er ferdig.


  • Filtype : H.264,RM,m4v,MXF,f4b,.mpe.
  • Selskapet : Parallax East
  • År : 2009.
  • Budsjett :
  • Vote : 6
  • Kvalitet : 720p-1080p-1080i WEB-DL 1920×1080-1280×720-1440×1080 .
  • Oversettelse : Norwegian, FR, DE, EN, SR, JO, OZ, AD, KW, LZ, JS, IU, ZG, LN.
  • Filstørrelse : 532 MB.
  • Språk : Norwegian - English
  • Varighet : 2h 32 min.
  • Tags : Thriller, Drama, Comedy en ligne
  • Oversikt : 3757
  • Last Ned : 5626
  • IMDB Rating : 7.4/10 (85490 votes).
  • Antall Stemmer: 9


  • Jeg kan ikke huske sist gang jeg så på en film som helt tørket meg inn i plottet. Tiden bare fløy av, og når det var gjort jeg bare satt der i ærefrykt. Måten denne filmen skildrer menneskelig degenerasjon, grådighet, medfølelse og kjærlighet er bare mindbogglingly geni.

    Dette minnet meg om hvor gode filmer som kan være. No nonsense, stikker en ren rå historie å fortelle.

    I Know You Know Film Nedlasting


    Støping av filmen er perfekt. De melodramatiske forestillingene er perfekte. Kinematografi, produksjon design og resultatet er perfekt. Retningen er perfekt. Hver ramme, hver bevegelse av kameraet, hver ytelse føles perfekt kalibrert for maksimal effekt.

    Kommentarer

    Populære innlegg fra denne bloggen

    Oasis Se Norske Filmer Online

    Angel Exit Film På Nett

    Lupin the Third vs. Detective Conan Filmer Gratis på Nett